onsdag 2 januari 2013

Argh!

Varför bryr man sig om någons åsikt om man inte bryr sig om personen?

Över min döda kropp att jag skulle gå och köpa mig en katt, en hund, ett djur överhuvudtaget för någon annans skull? Aldrig skulle jag vilja påstå..
Om det inte var så att jag själv ville engagera mig och ta ett livsåtagande för ett annat liv.

Jag fascineras över hur folk tänker och resonerar. Önskar jag kunde ge mig in i huvudet på dom och skaka dom tillrätta. (eller förstå dom)

Och helt sonika så fick jag inte ha en egen åsikt eller?

Bilden är över 4 år gammal, nästan 5år. För att känna mig lite ung en torsdag!







Jag önskar så att jag aldrig kommer bli som du!


Januari månad är en lååååång och tråkig månad. Fyfan.
Kan inte ens komma på en rolig grej som jag har att se fram emot denna Januari 2013.

Idag ska jag har kärleksmöte med K. Himla mysig dennadära.

Inga kommentarer: