torsdag 17 januari 2013

Fredags mys!




Ojojoj, igår va jag på jakt efter tavelramar/fotoramar.
Hur lätt va det tror ni?

Vill såklart inte ha som finns på Ikea eller Åhléns. Eller jo 2-3st sånna klassiska svarta behöver jag också, men nu var jag på jakt efter runda, mer antika.
Letade överallt!
Men skam den som ger sig, på lördag fm ska jag leta igen :)

Jag har lyckats buda hem på Tradera också.Det kanske blir min nya grej istället för att svira varje helg.
Buda på tradera, hahahah tack men nej tack! Vänligt men bestämt.


Igår åkte min fina Carro till Mexico, Det är hon värd, absolut! Men känns redan tomt, eller så är det hjärnspöken.

Hittade också min sovrumslampa igår, jag är kär!
Den ska bli min, punkt.


Jag vet inte vad det är med mig, ålderskris?
 Haha kan man ha det. 
Jag som älskar älskar älskar födelsedagar och dyrlikt vill inte fylla år. Inte 26år. Haha!? 
Jag vill knappt fira någon känner jag. 



Jag vill ut och resa, se saker. Åka på en weekend, Budapest, Rom, Prag?
Bara ge mig en resekompis så drar vi. Vill ALDRIG känna mig inlåst eller ha missat något jag vill göra.

Men just nu känner jag mig ensam, jävligt ensam! Ingen som är självklar, ingen är ett samtal bort.

I alla fall, dags att bege sig till jobbet.
Ha de gott!

Inga kommentarer: