onsdag 9 januari 2013

5 olika punkter haha

Ska börja inlägget med att säga att det är en ljuvlig känsla att ha dragit ner på alkoholen!
Att inte vara bakis, att inte häva i sig kalorier, ingen bakfylle-mat.
Det har tagit mig några månader att vara tillfreds med min ändring (som med allt man ändrar här i livet)

Jag är så sugen på att sticka på en weekend... Kliar i fingrarna och bara torsdag-söndag är ju ingen fara!
Haha säger den som ska spara till sin resa :)
Vart inne på Budapest. Länge nu. Så det får nog bli det.


10 mil. Kommer jag orka? - Faktiskt så tvekar jag inte ett smack!

Tatuering ska jag göra. Iallafall boka. Skulle fått hjälp med att "rita" upp den.
Spara in lite pengar. Men vad trodde jag.
Ingen karma här inte.. Man får väl igen på annat sätt, I hope!






Denna hära underbara lilla Vanessa!
Betyder så mycket. Ibland förstår du mer än jag trodde.

Inga kommentarer: