tisdag 8 januari 2013

Tiger

Idag är det Onsdag, mitt i veckan.

Igår på en helt vanlig tisdag så gick jag på mina vänliga möten. Ojoj stordåd hände igår.
Men det tänker jag inte skriva här om. Utan mina vänner vet om dom borde :)

Avslutade kvällen med Hockey, Frölunda spelade ur uselt och förtjänade förlust.
Lär er åka skridskor förfan! Aldrig vart på en så tråkig match (när det gäller hockey i alla fall)

I väntan på mitt sällskap skriker magen på mat, så jag köpte mig en cheeseburgare & en påse äpplen och en påse morötter!
Ville bara bekänna det lite. Så jag slipper leva med synden själv! haha.

Helgen består av jobb jobb jobb jobb och ingen sovmorgon någonsin! :)
Träna & i helgen innefattar det antingen skatås eller delsjön. Förmodligen skatås!
Och så ska vi kanske lyxa till det med badminton.. Vi får se!



Ge mig något positivt. Känner att jag är i en ond spiral och ingen förstår mig.
Konstigt men det blir så ibland.


Heeeeej dåååå!

Inga kommentarer: