fredag 11 januari 2013

Uppe med tuppen

God morgon!

Idag är det lördag, helgens storhetsdag, det var så förr i alla fall.
Eller också dagen då ca 1,5 miljoner folk ligger hemma och är sjukt bakis..

Jag är i alla fall uppe på benen och ska bege mig till sisjön om ca 11min!
Unnar mig en liten kopp te såhär innan, tagit en halv knäckemacka till det.

Hinner förmodligen hem igen innan det blir ljust.
Och då tänder jag lite ljus framför nyhetsmorgon och äter frukost innan jobbet sen!



Äntligen äntligen äntligen ska jag flytta, 
lyckan är total och jag känner att kanske går det min väg nu!



Grattis på födelsedagen Lou, 1år fyller min guddotter och bästa väns dotter!
Jag är en extra-moster och lek-tant och en som hon verkligen på riktigt kastar sig i armarna på!
Åh min lilla snutta hjärtat blir helt varm när jag tänker på det <3
Älskar sin lillis mer än mycket!

Hej då!

Inga kommentarer: