tisdag 29 januari 2013

Mindre skoj reslutat idag.

Vilken himla tur jag har att jag faktiskt bestämmer vad jag skriver här och inte!


Jag hade min finaste tjej hos mig.. Och vi hade inrednings tema hos mig.
Köpte massa lyx tidingar och drack te. Prat om allt, precis allt.
Om snippor, om män, ungar, minnen, framtid, knäppskallesaker helt enkelt.
Men det bästaste är att jag kan vara precis mig själv ut i fingertopparna.





Sen blocketade vi, hittade ett sidorbord och slog till :)
I like it a lot.


Jag har massa fina ideer och inrednings tankar, vill ju inte dela med mig allt här bara!


Sen om jag har någon som heter samma som den onda ödlan i Bernard och Bianca i Australien, (barnfilmen som man vart lite halv rädd för ibland) som läser min blogg, ge dig, ge upp. Sluta läs!
Du kommer inte hitta något av värde för din del här. Och jag gillar inte dig, så schas!


Det var allt för idag, och tackar Audi göteborg för en nästan ljuvlig dag idag..
Snart är det personalfest och då jävlar blir det petting på hög nivå. Som vanligt.
Annars är ju lagret en populär plats ;) Blink och vink.

Inga kommentarer: