söndag 13 januari 2013

Att omvandla.

Idag var jag på gymmet 05,45 typ.
Jag gick alltså upp ca 05.30 för att träna. När jag börjar kl 9.

Jag blir så förbannad och stör mig på att det alltid är två killar, (yngre än mig skulle jag tro)
som är mer intresserade av att spegla sig, rätta till håret, pilla med sin mobil, gå på toaletten, dricka lite vatten än att svettas EN JÄVLA DROPPE!

Varför varför varför går dom upp så tidigt i onödan? Varför ens lägga pengar på ett gymkort.

Självklart ska jag inte ens bry mig, men just nu omvandlar jag det till något bra och ökar min crosstrainer-tid
med en minut varannan dag & den extra minuten som gör att det känns som jag vill dö, mina muskler bränns, och är på väg att ge upp, andnöden är nära och svetten lackar!

Men då vet jag att jag gjort mitt bästa! Och dom vet att dom har gjort sitt sämsta.


Nog om det, efter-svettningarna avtar efter duschen och jag ska fixa mig inför jobbet.
Och lyssna på Bon Jovi's nya låt!  Snart sitter den såsom de andra låtarna, ifall dom spelar det på konserten!

Puss på er.

Inga kommentarer: