tisdag 1 januari 2013

Bästa vänners barn

Nu är det den 1 januari.. Oj oj va tiden går fort.
2013..
Igår var första nyårsafton som jag vart spik nykter!
Sen att jag de sista åren kanske inte vart ap rak så har jag ju intagit alkohol.
Men gud va skönt att vakna upp idag.
10år alkohol pådrag är nu ett minne blott :)


Nedan fick det bli bilder på mina små-glimtar!



Tänk att mina söte-tjejer redan är 2år!


 Att lilla Leo kom till världen Juli 2012 är en ljuspunkt.


Men till en av mina stora höjdpunkter 2012 är när min lilla Guddotter och min bästa väns dotter kom!
Att jag fick det första fotot på Lou, gjorde att tårarna kom direkt.
När jag sedan fick äran att bli gud mor värmde mitt hjärta mer än någonsin.
Att hon sen skiner upp som en sol när vi ses och klamrar sig fast som en liten apa värmer tants hjärta.

Sen är det orättvist.. Livet, sjukdomar och alla dessa jävla bakterier!
Jag har vart arg, ledsen, hjälplös när jag ser min Lottan kämpa mer än någon annan gjort.


Tant älskar dig högre än molnen min lilla snuttefisa. <3


Det var allt för idag!
Skepp o'hoj

Inga kommentarer: